اجاره دهکده گردشگری باوان ایوان ایلام

(تعداد بازدید: 1133)   ایلام ,  ایوان ,  خوران سفلی  کد اقامتگاه: 1607001
شروع از  612000 تومان

دهکده گردشگری باوان در منطقه توریستی خوران شهرستان ایوان استان ایلام و به فاصله 7 کیلومتری از شهر ایوان در زمینی به مساحت 12500 متر و زیربنای 700 مترمربع بصورت 4 سوئیت اقامتی و 1 سیاه چادر بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 45 گردشگر را دارد.
3 سوئیت از نظر معماری و دکوراسیون کاملا شبیه هم بوده و 1 سوئیت کوچکتر می باشد که تمام سوئیت ها بصورت کف خواب بوده و دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند. سیاه چادر دارای سرویس بهداشتی مشترک در حیاط اقامت گاه می باشد. اقامتگاه دارای رستوران و کافی شاپ می باشد.
این اقامتگاه با نمایی کاهگلی و چشم اندازی که به کوه شره زول داشته و بخاطر حیاط بزرگ و سرسبزی که دارد و شهربازی که برای کودکان عزیز در نظرگرفته شده مکانی مناسب برای استراحت و دورشدن از هیاهوی شهری می باشد. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت 500 متر و تا نزدیکترین نانوایی حدود 7 کیلومتر می باشد.
دهکده توریستی خوران ایوان با داشتن انواع باغات میوه و گردو و چشمه سارهایی که از دل کوه بیرون آمده چشم انداز لطیف و دل نوازی را بر روی میهمانان و مسافران خسته می گشاید. از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به کوه شره زول (5 دقیقه)، آتشکده سیاهگل (50 دقیقه)، طاق شیرین و فرهاد (45 دقیقه) و جنگلهای بلوط (30 دقیقه) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
612000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو دهکده گردشگری باوان ایوان ایلام

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 6 نفر
سوئیت شامل 1 اتاق، سرویس کف خواب، آشپزخانه، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 8 نفر
سوئیت شامل 1 اتاق، سرویس کف خواب، آشپزخانه، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 15 نفر
سیاه چادر شامل، سرویس کف خواب، سینک ظرفشویی، روشویی، سیستم گرمایشی بخاری گازی، بخاری نفتی، هیتر برقی، فاقد سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی مشترک در حیاط.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو دهکده گردشگری باوان ایوان ایلام:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید